Czasu, mimo niedzieli, mam dziś wyjątkowo mniej jak na lekarstwo. Zdecydowałam jednak nie czekać z czymś, co czekać, moim zdaniem, nie powinno.
Właśnie jestem po lekturze najnowszej książki Piotra Zarzyckiego.
Nie piszę o niej tylko dlatego, że znamy się od lat. Jeśli bym nawet chciała, nie umiem promować czegoś, pod czym nie do końca się podpisuję.
Zawartość tego poradnika wchłonęłam w tempie błyskawicznym. Jako, że w tym co zwie się Marketingiem Sieciowym działam już długo, nie ma dla mnie w „Dekalogu MLM” specjalnych rewelacji. Po tylu latach,
w sytuacji kiedy w budowie biznesu trzeba było liczyć wyłącznie na siebie (i pomoc najbliższych), wie się i doskonale rozumie o co w tym chodzi. Natomiast uważam, że osoby, które przymierzają się do tej działalności, bez lektury tej książki zaczynać raczej nie powinny.
Mimo, że już niejedno w tej branży przeżyłam i z istnienia niejednego zjawiska zdaję sobie sprawę,
ujęło mnie w tym opracowaniu kilka zdań, określeń, sformułowań. Każde z nich można by rozwinąć do solidnych rozmiarów artykułu. O podjęcie niektórych zagadnień może za czas jakiś się pokuszę. Teraz, jako, że autor powiedział na ten temat wiele, a i pewnie niejedno dopowie podczas swoich szkoleń, ja postanowiłam jedynie podzielić się cytatami, które zakreśliłam.
Książkę zdecydowanie polecam. Nie czekaj aż miną święta, nie odkładaj jej zakupu na „po Sylwestrze”. Jeśli to co robisz lub zamierzasz robić, traktujesz poważnie, przeczytaj ją tak szybko jak to możliwe.
Z życzeniami wielu przemyśleń pod wpływem tej bardzo pożytecznej lektury Dorota A. Madejska
„DYSKOMFORT jest zbawienny, RODZI FORTUNY I ZMIENIA ŻYCIE.”
„Atrakcyjna jest tajemniczość, a nie gadulstwo.”
„Gdy zawężasz pole działania do ściśle określonej dziedziny, osiągasz efekt lasera.”
„Skoncentruj się tylko na jednej rzeczy i doprowadź ją do perfekcji.”
„Sponsor to nauczyciel, któremu płaci się za nauczenie.”
„Sponsor zamiast władzy musi mieć magnetyzm osobisty i autorytet.”
„Liderem człowiek się staje, a nie rodzi.”
„Lider im szybciej się usamodzielni, tym szybciej będzie wzrastał jego biznes.”
„Prawdziwe sukcesy w MLM zarezerwowane są tylko dla Liderów.”
„W tym biznesie zawsze będziemy zarówno nauczycielem, jak również uczniem.”
„Zasada coś za coś. (Jeśli ja to zrobię dla Ciebie, to co ty zrobisz w zamian?)”
„Każdą sprzedaż produktu czy biznesu zawsze należy zacząć od zbudowania zaufania.”
„Nie przekonuj nikogo do swoich racji.
Opowiadaj tak, jak opowiada się bajkę na dobranoc.”
„Ucz się każdego dnia i w każdej możliwej sytuacji.”
„MLM to biznes profesjonalnych Liderów.
Żeby takich mieć, musisz sam taki być.”
„Musisz być lepszy niż inni Liderzy MLM.
Musisz więcej umieć, więcej od nich wiedzieć, mieć większe doświadczenie.”
Witam,
Mam Pana Piotra książkę ” W szkole nie nauczono mnie biznesu” .
Super się czyta i powraca do niej. Dekalog muszę też mieć :-)
Pozdrawiam
Renata
Robi się niezwykle miło, kiedy czyta się takie słowa.
Renato, wyślę do Doroty profesjonalnego audiobooka: „W szkole nie nauczono mnie biznesu” jako gwiazdkowy prezent dla Ciebie. Może się uda, że przed Świętami go dostaniesz.
Moim subiektywnym zdaniem lepiej się słucha audiobooka niż czyta książkę. Ale to moje osobiste odczucie.
Pozdrawiam i życzę wspaniałych Świąt.
Wróciłem właśnie (jest po północy) z Warszawy, ze szkolenia w dotyczącego treści zawartych w „Dekalogu MLM” i przyznam, że zaskoczył mnie ten wpis na Twoim blogu.
To miłe, tym bardziej, że wiedza, którą posiadasz na temat MLM sięga najwyższego poziomu.
Do Twojego wpisu dodam jeszcze jedną drobną uwagę.
Książka przeznaczona jest nie tylko dla osób rozpoczynających biznes, ale również dla sponsorów tych osób, by pierwsze wyjaśnienia dotyczące najważniejszych zasad działania w MLM mieli podane w jednym biznesowym podręczniku. To ułatwi każdemu we właściwym wystartowaniu nowej osoby. Oczywiście, całodniowe szkolenie jest nieporównanie cenniejsze niż sama książka, a już ideałem jest komplet: książka + całodniowe warsztaty.
Jeśli „Dekalog MLM” komukolwiek przyniesie pożytek i skróci drogę do sukcesu w MLM, to będę niezmiernie szczęśliwy, że czas poświęcony na przygotowanie tej pozycji nie poszedł na marne.
Życzę wszystkim miłej lektury i niech ta książka będzie użytecznym biznesowym narzędziem dla wszystkich tych, którzy zdecydują się z niej korzystać.
Piotrze,
Jak najbardziej zgadzam się z Tobą, że książka nie jest adresowana wyłącznie do osób startujących w naszej robocie.
Powinien sięgnąć po nią każdy, komu leży na sercu rozwój w tej, co tu dużo mówić, niełatwej branży.
Chociaż znam trudniejsze. :)
Zapewniam Cię, że przygotowując to opracowanie, czasu nie zmarnowałeś.